Bujar the best man ever!

Igår var jag och Sandra ute på möllan, först mascot och sen vidare till ölcaféet. Vi hade riktigt trevligt =) Bujar både hämtade oss när vi skulle in och sedan hämtade han oss när det var dags att dra sig hemåt. När jag vaknade imorse mådde jag som vanligt illa, även om jag inte hade druckit speciellt mycket. Men vid 2 tiden mådde jag bra igen, och då hämtade jag bilen och körde till mamma för att visa den :) Jag gillar den verkligen jättemkt! Har tvättat den idag, och ska vaxa den en annan dag, så att den blir ännu finare. Måste fota den och lägga in bilden här på bloggen. 

Ikväll grillades det hos Sandra, riktigt god mat och sen tittade vi på tv ihop. Vad händer imorgon då? Jo jag ska sova lite längre, sola på soldäcket (optimistisk), spela match och sen antagligen bara ta det lugnt! Sara har kommit hem nu, pratade med henne innan idag och vi ska antagligen ses på måndag! =) Kommer bli riktigt roligt, har saknat henne... Nu ska jag borsta tänderna och sedan ska jag läsa tills jag somnar, så det lär inte bli speciellt många sidor ikväll. Ciao!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0