Malmö FF

När jag var typ 13 år följde jag MFF:s hemmamatcher och även några av bortamatcherna. Jag gick ofta med Fanny och ibland även med Sandra. Jag hade nog inte råd med en matchtröja, så jag hade en falsk ljusblå Ralph Lauren tröja från Thailand inköpt av min morbror. Jag hade även ett extremt fult skärp med storbritanniens färger, och ett par ljusa jeans (dom var helt okej jämfört med det andra). Anledningen till varför jag minns vad jag hade på mig var för att innan matchen så var jag och Fanny på triangeln, när vi sen begav oss till stadion mötte vi en fotograf som ville ta en bild på oss, han kom från kvällsposten. Jag och Fanny var inte sena med att ställa upp =P Dagen efter var vi med i kvällan, dock inte på förstasidan men vi var iaf med. Under bilden stod det typ "Caroline Persson och Fanny Malmqvist är laddade inför derbyt". Vilken tabbe! Hon heter ju faktiskt Malmberg. Önskar jag var 13 ibland, då hade man fan inga bekymmer, nu har man bara bekymmer känns det som.

Idag har vi spelat match, vi vann med 4-1 :) Jag var hyfsat kass idag med, måltorkan är kvar!
Efter matchen var jag och Sandi på solariet, så nu är vi lite brunare :) Ska inte hitta på ett jäkla piss i sommar så kan lika bra börja bygga upp brännan redan nu =P

Imorgon ska jag lämna moppebilen hos mamma och sen ska jag och Sandra träffa SAURA DEN RARA i stan. Har saknat henne mega jättemkt!

Nu slog det mig att vi hade tänkt döpa Max till Mega...




Max eller Mega, vad tycker ni?



Imorgon ska jag ringa morbroren min, han hade ett jobb att erbjuda, hoppas hoppas hoppas!

Je suis fatigue! - Jag är trött

Nu ska jag städa och sen ska jag läsa lite, sen lär jag somna direkt... Godnatt allihope allesammen!


P.s Ska snart lägga upp en bild på min nya bil d.s

Kommentarer
Postat av: christel

vill se din nya bil :D

2009-04-06 @ 17:31:04
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0