Ge mig din morgon

Max väckte mig 08:10 genom att nafsa mig i mitt högra öra, sjukt äckligt och jag vaknade direkt. Orkade inte höra honom pipa, så tänkte det är lika bra att stiga upp och gå ut med hundskrället! Efter en halvtimmes promenad var jag vrålhungrig, bara jag som alltid är hungrig på morgonen? Det blev i alla fall filmjölk med kanel och en halv smörgås (Fan ta GI-metoden). Senare ska jag hämta mamma, vi ska till skogen, jag ska springa och mamma och Max ska gå.
Känner mig ganska slö idag, tror det är min pollenallergi som härjar, hoppas inte det är svininfluensan bara?!
Igår läste jag ut Luftslottet som sprängdes, känns tråkigt faktiskt... Men nu är det Marley and me som gäller!
Kom nyss på att jag är ledig imorgon med, och det känns underbart!
 

Kommentarer
Postat av: Jo

Ja =) Äntligen ska du påbörja den :D Är spänd på att höra om en den är bra =)

2009-04-28 @ 11:34:08
URL: http://johannadanielsson.blogg.se/
Postat av: christel

me too, är alltid hungrig! :P

2009-04-28 @ 17:23:58
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0