Jobba kväll är tråkigt!

Jag är oftast morgonpigg, som idag, då jag vaknade 8:30 av mig själv fast jag inte somnade förrän 1. Därför gillar jag inte att jobba kväll, vill ha kvällen ledig så man kan hitta på något. Idag har vi träning, men jag ska såklart jobba, på posten också utav alla ställen =P Men behöver verkligen pengarna i dessa tider...

Idag har jag varit i stan med Sandra och Sara, vi tittade lite i affärer, gick fram och tillbaka längs gågatan och tillslut satte vi oss ner på stortorget och käkade årets första mjukglass (för min del iaf), mycket god!

Caroline Anna Christina Persson, fan vad kollt!



Kommentarer
Postat av: sandra

vad är kollt? :p

2009-04-07 @ 19:57:58
URL: http://sandrasabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0