Komplicerat!

Livet är komplicerat, speciellt när man inte vet vad man vill... Känns som jag inte vet ett piss vad jag vill, vad ska jag bli är bara en av frågorna? Need help I think!



Helgen har gått så himla fort som alltid, i fredags var jag hemma hos Sara där vi käkade och förfestade, sedan stack vi hem till Olle och drack lite där. Tillslut hamnade vi på breeze, och hade supertrevligt!
Igår tog jag det lugnt hemma hos Sabic´s och idag har jag spelat match. Nu känner jag mig som en 90 åring, kan vara bra eftersom jag lär träffa många imorgon igen, ska jobba från 7-15:30 och sen posten på kvällen :( Ångest som sören!
Måste snart lägga mig, får se om man kan somna i natt då många tankar går genom huvudet på mig... Känner mig lite febrig ikväll, är ganska förkyld med :( Ska inte klaga, jag lever iaf!

Kommentarer
Postat av: syster

ta det lungt innan du får en hjärtattack, tag tiden du behöver och tänk efter, pussar och kramar från syster Johanna(som bara är 16 och låter som mkt äldre)

2009-04-24 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0