Män som hatar kvinnor

Som jag nämde i förra inlägget så var vi på bio igår kväll, jag, mamma och syrran. Vi såg "Män som hatar kvinnor" och den var riktigt bra, speciellt för att vara en svensk film. Som vanligt var vi ganska sena till bion, mamma trodde vi skulle hinna inom H&M på vägen dit, men det hade vi aldrig hunnit. Eller jo vi kanske hade hunnit om inte jag hade tryckt på "retur" på P-automaten vid triangeln istället för att trycka biljett, typiskt mig.
 Vi hämtade biljetterna av en grymt otrevlig kille i 20 års åldern, töntig var han också, jävla attityd. Sedan begav vi oss till "Victoria livs" där jag hittade den otroligt goda lemonaden (mormor säger alltid det)  "Dr Pepper", himmelskt god! Inne på bion köpte jag en "mentos fruit" och en stor popcorn (så nu vet ni vad jag krängde i mig). Fast i och för sig så var halva popcornen kvar efter bion, som gick till spillo tråkigt nog. Filmen var bra, men jag hade föreställt mig Harriet som en rödhårig kvinna med lite fräknar, ungefär som Cecilia ser ut i filmen. Lisbeth Salander var bäst, precis som jag hade tänkt mig att hon skulle vara.

Idag har jag jobbat 7-15:30, lagom tills det fina vädert kom :)

Imorgon ska jag hjälpa mamma med häcken, ja alltså buskarna framför hennes hus. Men ska börja med att ta en sovmorgon och sedan lite powerwalk, sommaren börjar närma sig... Ska jobba imorgon kväll med, ledsagningen bara så det är lugnt!
Nu ska jag läsa om Lisbeth och sedan lär jag somna, hoppas jag snarkar riktigt högt så jag väcker någon, bara för att jävlas! haha! Jag är lite förkyld så det är inte omöjligt! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0