Premiär

Idag har vi premiär! Matchen börjar klockan 13 på nya IP, kom och titta!

Nog med reklam. Jobbade igår kväll och var ganska trött när jag kom hem, somnade runt 00.00 och vaknade redan 07:30, hur pigg som helst. Kunde inte somna om, så valde att gå upp istället och nu sitter jag här. Varför sover man så kasst? Jobbar tisdag och onsdag så då ska jag upp tidigt, varför kan jag inte sova lite längre idag?

Ska antagligen vara utanför jägersro när dom öppnar idag klockan 11, inte för att gå på systemet som många av er kanske tror, utan för att snabbt hitta ett par fotbollsskor som inte skaver. Hmm är tveksam till att det går... Ska även köpa en fin blomma som jag ska lägga utanför ert hus.


Bilder!

Bara jag som älskar att gå på toa innan bion?


Med den här fin fina bakelse designad Johanna och mamma, säger vi
hejdå till påsken! Äntligen!


Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha jaa, den spegeln är bäst :D

2009-04-13 @ 15:46:35
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: NICLAS

uppdatera mer!

2009-04-15 @ 21:39:32
URL: http://nherslow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0