Slap the nerd!

Har haft ganska fullt upp den senaste tiden (skryter inte), har inte haft lust att sitta vid datorn direkt. Men nu gör jag det och eftersom man har fått klagomål på att inte vara så flitig med bloggandet så lovar jag att jag ska skärpa mig :)
Ljög nyss, har faktiskt suttit lite vid datorn och spelat "slap the nerd", ett datorspel som går ut på att man ska slå alla som har glasögon, och dom som har feta bågar ska man slå två gånger för dom är extra nördiga, konstigt att mobbning är vardagsmat för många i skolan?

Har någon sett Jackpot på TV4sport? Ett urkasst program! Fast idag skrattade jag till och med till det. Det är ett sånt här program då man ska gissa rätt ord, och idag skulle det vara ett ord som slutade på "land". Thailand, grönsaksland, sagoland, hur många bra gissningar som helst kom in. Sedan ringde det en utländsk dam gissningsvis i 55 års åldern och man hörde absolut inte vad hon sa. Programledaren bad henne att bokstavera ordet och tillslut fick hon fram ett "K", ett "E", men sen ångrade hon sig, det skulle vara ett "O" istället såklart. Efter "KO" kom "NG", hennes gissning var alltså KONG, som i KONGLAND, vad fan är det? Rätt var det iaf fall inte, men visst hade det varit roligt om det hade varit rätt och hon hade vunnit 40 tusen, ett jäkligt otippat svar! 

Nu ska jag läsa klart min bok, kan inte släppa den. Slå mig inte, jag har inga goggles!  

 


Kommentarer
Postat av: sandra

nä men du är en av dom som är nördig oavsett goggles eller ej ;) hahaha.. slap

2009-04-16 @ 16:09:34
URL: http://sandrasabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0