Värme!

Idag spelade vi fotboll, vi vann med 8-0 =) Tredje raka segern, mycket härligt. Nog om sport...

Dagen började med att jag och syrran stack till jägerso, köpte lite nytt smink och en ny BH utan band, har blivit av med min gamla :(

Efter matchen stack jag, syrran och Maxen till skogen, vi gick bara tvåan, ingen av oss orkade mer. Imorgon jobbar jag kväll, så missar träningen, men tänkte ta en runda i skogen på dagen, hoppas det är lika fint väder imorgon som det har varit idag. Veckan är ganska lugn för min del, jobbar 3 dagar bara :) Det tråkiga är att jag jobbar den 1 maj (Saras födelsedag), vilket innebär att jag inte kan göra ett piss på valborg :(

Nu ska jag göra lite te, sen ska jag läsa ut min bok, så att mamma kan låna den =) Men först lite bilder från skogen!

Vår fina hund :)

 
Maxen and me!



Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0