Ledighetskommitén deluxe!

Idag har jag
1. Letat jobb
2. Lagt in annons på blocket
3. Pratat med mitt gamla jobb och fått nya tider
4. varit på kyrkogården och lagt blommor till dom små pojkarna :(
5. lagat middag

och nu sitter jag här =) Tur man ska träna ikväll så man inte går upp en massa i vikt av att gå hemma och inte göra något fysiskt..

Det blev falukorv idag, och snacka om att ha mycket tid över...


Så här kul har jag det hemma =)



Min släkt är ganska bra på att prata, hörde att jag fått nya läsare, Hej Jan Bannon!
Fick även höra att du skulle på fest hos Anders Bagge på lördag, coolt =)
Får passa på att göra lite reklam för min morbror, besök hans resebyrå http://www.travel-logic.se/



Kommentarer
Postat av: mammsen

konstnärligt....hihi

2009-08-24 @ 18:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0