SS-dag!

Städ & Spotify, inget annat!

Vaknade 11:30, sen dess har jag käkat frulle, städat (främst dammsugt) och nu sitter jag här och lyssnar på some good music! Sitter vid pappas dator, den är så mycket bättre än min. Sommaren är slut känns det som, vilket innebär att min födelsedag står för dörren och jag önskar mig:

1. En ny mobil
2. En ny dator
3. En ny säng
4. En trisslott med tre fyrklöver på



Ikväll ska jag och Sara till la festivala

Men nu ska jag lyssna på Manhattan av Kings of leon och drömma mig bort till staterna!  


Hittade denna bilden på pappas dator! Snacka om världens sötaste lillasyster!! =)


Love you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken sötis! Vad har hänt med hennes näsa?

2009-09-03 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0