Trend modebutik!

Igår städade jag som en galning hela förmiddagen, vilket tog på krafterna, så på eftermiddagen slängde jag mig i solen och läste ut boken "Änklingen". Började därefter på den nyinköpta boken "Den som älskar något annat" av Karin Fossum. Kunde varit en självbiografi av Richie, men icke!


Hoppas den är bra!


Lite melon i solen är aldrig fel!




På kvällen var det dax för en tripp till Malmö med mamma. Mat, vin (inte för mig dock) och kläder, kan det bli bättre? Lite shopping blev det =) 




Snygg kofta till hösten =)


Nya svarta jeans! =)



Nu ska jag ringa min söta lillasyster, hoppas hon är vaken för vi ska ju till stan!!! =)

Kommentarer
Postat av: sandra

men du ringde till din söta kusin istället och drog med henne :) haha

2009-08-28 @ 16:27:25
URL: http://sandrasabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0