Bimbo

Min nya mobils alarm ringde 07:30, snoozade sedan fram till 07:50. Upp ta på mig, skrapa rutorna och iväg till första städet! Ah love it! :P När jag slutade stack jag hem, hoppade in i duschen, och sedan bar det av till Burlöv C med mamma och syrran. Vi var på jakt efter en klänning till Johanna. Efter typ 3 timmars letande stack vi hem, hittade vi någon? Eh nä! Men men köpte två par nya söta trosor till mig själv =) Nu ska jag lägga mig, upp tidigt imorgon, larmet sätts igång 07:20 och då ska jag vara pigg! Älskar att höra "Are you ready"- låten på morgonen! AH! Kill me....




DAGENS OUTFIT! (Är kanske lite töntigt, men jag har köpt en ny tröja)


Snatti snatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0