Helgen!

I fredags var Eveline (världens bästa såklart) här och kollade Idol med mig, min syster och min käre far =) Skickade två sms på Calle, men blev inte ledsen för att Erik vann  =P På lördagen var jag först en sväng hos faster Carina som fyllde 50, men sen bar det av hem till Niclas, där JG och Bryan hängde =) Efter en del konstiga drinkar ringde vi sheriffen som kom och hämtade oss och körde oss till möllan =) Bryan satte Tequilan i halsen och trodde att han skulle spy :P Vid 12? drog vi till KB där vi rockade hela kvällen, träffade Johanna, Eve, Sara, Maja, och en del andra där:D En mycket trevlig kväll men fina kompisar!

Jag som inte skulle festa förrän på nyår nästa gång, men redan på torsdag lär det bli lite alkoholintag då jag ska på julfest med Niclas och Bryan =) Kommer säkert bli kul, och jag har tagit ledigt på fredag :D

Nu ska jag sova, är trött fast jag sovit som en gris idag!


Du är så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0