Kul jul

Tredje året i rad på akuten vid jul, underbart! 2007 satt vi där den 23/12, 2008 satt vid där den 24/12 och i år blev det den 23/12 =) Efter första året sa jag "kan vi inte fira jul den 25 istället, det gör dem ju i Amerika".. Och kanske vi borde göra det, så vi kan vara friska under julfirandet =) Men men, detta året var iaf jag frisk så jag kunde dricka julmust, käka lax, köttbullar, prinskorvar och ägg :P Gott!

Nu har man även blivit myndig om man hade levt innan 1969 =) Men nu är det snart 2010! Kan ni tänka er, 10 år sedan milleniumskiftet.

Här kommer some pics från julafton!


Jag och mamma =)


Maxie!


Alias =)


Sötast =)


Yes Max kom med =D

Kommentarer
Postat av: mammsen

Huhh..jag ser fan ut som Mr beans syrra

2010-01-11 @ 19:26:33
Postat av: Johanna

men carro!! inte en jul på akuten igeeeen!!! :(

minns att du var dör förra året :(

otur du har. :S

krya på knät!!

2010-01-12 @ 01:57:21
URL: http://johannawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0