20 års fest och en mindre i huset!

Har varit ganska seg på att uppdatera min blogg, I know, men har kommit lite andra saker i vägen. I lördags var det fest i Svedala, tack alla som var där, jag hade supertrevligt =) Håller med Johanna att det var roligare i Svedala än på Slagt...



Hoppas för mitt eget bästa att jag inte hade det rosa håret inne på Slagt! =P


Eve, Michaela och Niclas =)


Richard och Christel =)


Jag och Johanna =)




Evelina och Niclas =)




Igår flyttade broren min till Trelleborg i en jättefin och mysig lägenhet som jag gärna velat ha :( Det är en vindsvåning med balkar i taket! Ska ta några bilder nästa gång jag är där, så ni kan få se hur den ser ut.

Idag är det Sandras dag, för hon fyller 20 år =) Grattis grattis!! Vi får vänta och fira henne till helgen...
På fredag är det Michaela som skall firas! Mycket firande med andra ord =)

Nu ska jag hoppa in i duschen, ta tag i mitt liv (försöka) och söka jobb!!! Jag vill också ha en lika fin lägenhet som Christoffer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0