Bokrea!

Igår startade bokrean och jag ännu inte köpt någon ny bok. Igår när jag var inne på Coop i Svedala (sorry Eve) så var jag nära på att köpa en bok av Leif GW men ångrade mig i sista sekund. Jag kom på att jag har en del böcker som står på tur här hemma. När jag är klar med sista boken i triologin om Lisbeth Salander så ska jag börja med "Marley och jag" av John Grogan, som jag fick i present av Johanna =)



Ska snart byta om, det är träning ikväll =)
Imorgon är jag ledig, har inga planer vilket är ganska skönt. Ta dagen som den kommer helt enkelt!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja! läs klart boken!

2009-02-25 @ 18:14:39
URL: http://johannadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0