Drömmar är bra märkliga

I natt drömde jag att jag skulle på Mando diao konsert. Min mamma och syster var med, men dom var med eftersom jag skulle till Danmark på jobbintervju, men i själva verket skulle jag på konsert med Mando diao. Jag ringde "Migge" för det var honom jag skulle gå med. Det var en Fanny som svarade och sa att dom bor ihop och delar på samma mobil nummer, men att Migge hade ett annat nummer som jag kunde ringa. "Flickvännen" var lite svartsjuk så hon ville inte ge ut hela nr utan bara de första siffrorna som var 0708. Hon låtsades att samtalets bröts, men jag hörde hur hon gjorde de falska ljudeffekterna. Det hela slutade med att vi stod på en tågstation, möjligtvis i Köpenhamn, på spår 8, där Mando diao spelade. Vi träffade hela bandet, och jag blev så till mig att jag hoppade upp i Björns famn och sa, "du är världens snyggaste man", han blev nog lite paff, fast än om han inte borde bli det. Publiken var tvugna att sitta ner i en ring, precis som man gjorde på dagis. Migge och Fanny bråkade lite, eftersom Migge inte ville att Fanny skulle följa med på konserten eftersom Fanny inte gillade Mando daio, men tillslut var det Mamma, Syrran, Migge, Fanny och jag som satt där i ringen och lyssnade på Sveriges stolthet Mando diao!


Slurp!




Dagens händelser
1. Frukost med mamma
2. Jobba 10-15:30

3. Spela fotbollscup i Skurup
4. 20-års fest för Michaela

En händelserik dag för Caroline med andra ord!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du får kul ikväll! Själv ska man jobba hela helgen. Festa för mig :)

2009-02-06 @ 10:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0