Fettisdagen!

Semlor är inte alls goda och därför har jag inte käkat någon idag i heller, trots att det är fettisdagen. Däremot har jag gått närmre 2 mil idag, tro det eller ej. Batteriet på stegräknaren är snart slut =P

Idag har jag jobbat (7-13:30) sen har jag varit i skogen med Sandi pandi och därefter hängde jag med pappa på hans motionsrunda, vilket var ganska krävande. Vi räknade ut att rundan var på cirkus 6 km. Gissa om jag är trött i mina ben nu. 



Ikväll ska jag kolla på Zlatan och hans Inter när dom krossar Manchester United =)

Men nu ska jag ta en varm dusch och ta på myskläder, kanske blir en kopp te också, jordgubbste såklart =P

Mando diao - mean street

http://www.youtube.com/watch?v=a8j-XtQoJG8


Take my hand and close your pretty eyes.

(vet inte hur man lägger in youtube klipp, jag vet jag är kass. Don't blame me!)



Kommentarer
Postat av: Johanna

<3 Jordgubbste :D

2009-02-24 @ 20:38:47
URL: http://johannadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0