Finmotoriken suger duktigt!

Tänkte visa er hur min så kallade smörkniv som jag gjorde i 7an ser ut, det gäller att ha en fed macka om jag säger så! Blir ingen "trä-hitler" av mig inte...


Ved?



Idag har jag varit på Erikshjälpen i Genarp med mamma och syrran, det var ganska mysigt faktiskt =)
Fyndade ett nytt soffbord för 69 kr, är riktigt nöjd med det! :)

Har även hunnit med att träna fotboll idag, och det var extra roligt då vi fått en del nyförvärv, bland annat Johanna Danielsson känd från BÖDA CUP!
Efter dagens träning kom jag på varför inte tjejer ska spela fotboll, om dom ramlar och skrapar upp sina ben på grusen så är det inte snyggt att ha kjol på festen helgen efter...

Nu ska jag ta och läsa lite skvaller! Love it!
Först lite bilder!
Godnatt!


Du kommer följa med mig när jag flyttar



Mums! Ser värre ut i verkligheten!




Arbetslös!



Kommentarer
Postat av: niclas

din smörkniv ser ut som en binda för fan :D

2009-02-05 @ 13:29:49
URL: http://nherslow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0