Utmanad!

Utmaning.. Jag blev utmanad av Johanna

1) Vem tycker du ska ligga etta på metrobloggen? Läser inte det, obs!

2) En hemlighet som du har? Hemligheter berättar man inte för bövelen!

3) Tre saker du skulle köpa om du hade råd? En svart Porsche, lägenhet i centrala NY och en garderob fullt med kläder från Vera Wang mfl

4) Önskar dig? Ett jobb som inredningsarkitekt eller polis (snygga killar) =)

5) Jobbar du med det du vill? Nej, imorgon och hela helgen är det hemtjänsten som gäller!

6) Ville bli som liten? Känd genom friidrotten (och ni såg hur det gick)

7) Fobier? Spindlar och fötter

8) Dåliga sidor? Blir ganska  vrång om jag inte har mat i magen!

9) Positiva sidor? Omtänksam kanske :D

Jag utmanar inga fler, tråkiga frågor =P


Kommentarer
Postat av: Andreas

Nu har jag läst =)

2009-02-12 @ 22:23:20
Postat av: christel

bra caroline så vi slipper dessa mög frågor :P

2009-02-13 @ 10:58:39
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0