Bio bio bio

I söndags var jag, syrran och Sandra på bio. Vi såg "Benjamin Buttons otroliga liv" och den var bra =) Dock kom inga tårar för min del, kände mig lite kall, brukar alltid gråta till filmer, men inte den här gången. Dagen efter träffade jag R och då ville han gå på bio, trodde att han var sjuk eller att han skojade, men han menade allvar. Så det blev ännu en film på kvällen, denna gången Wallanders nya :D Haha! Älskar när den skånska dialekten kommer in mitt i filmen, och nästan alltid är det någon som ser helt dum ut som pratar skånska.,. Why?


Idag har jag inte gjort så värst mycket, körde till skolan i förmiddags för att lämna böcker bland annat, om en timme börjar träningen, det ska bli roligt!


Dagens fjäril!



Mycket bra gjort Brad!



Dagens ollonborre!


Igår var jag och R på Outlet vid midhem. Hittade dessa härliga joggingskor som jag så gärna ville köpa, de kostade bara 150 kr på rean. När jag väl skulle betala visade sig att de var så billiga eftersom det ena paret var 38 och det andra var 39,5 :S Hallå!


Kommentarer
Postat av: niclas

haha kul :) stackare! :P

2009-01-22 @ 16:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0