Dalibor Doder

Idag har varit en ganska händelserik dag, fast än den inte började förrän 10 då jag steg upp. Körde till Lund för att hämta hemtenta uppgiften som jag ska göra, sen back to Klågerup och in på "maud öpped" där Jimmy å co hade fullt upp, jag handlade dock bara en juice av märket BRAVO! Hem och försöka väcka Richard som fortfarande låg och sov, gick inte så bra, så jag stack till S-torp itsället och solade. Snabbt hem för att duscha och väcka sömntutan, sen stack vi till Svedala och käkade middag hemma hos mamma. Körde även hennes nya körkortsfria bil, det var roligt. Jobbade sedan mellan 18-21 och nu sitter jag här och stör mig på att Sverige förlorade mot Kroatien. Men men, vi vinner nästa gång vi möts ;) Dalibor e ju lätt den bästa i landslaget, och målvakten Palicka är snyggast!

Imorgon ska jag vara nyttig eftersom jag missade träningen idag, så ska jag köra till bokskogen imorgon och springa och sedan blir det gymmet efter det! Beach-09 :D

Nu är det dags att läsa Steig L sista bok i triologin om Micke B, men först en kopp Te! 




Bäst



Snyggast





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0