No money left =P

Idag skulle jag och R bara ta det lugnt och laga mat ihop, men riktigt så blev det inte :) Vid 13 tiden åkte vi till Burlöv C, där jag handlade bland annat, en ny kjol, ett nytt linne, en ny klänning och nya fotbollsskor =) För mycket helt enkelt!
När vi sedan skulle köpa mat för att tillaga hemma, så hade vi inga pengar kvar, så vi fick göra något som vi redan hade hemma... Vi (mest jag) lagade kinagryta, med minimajs, vattenkastanjer, böngroddar och bambuskott! Det blev gott =)
 


Har varit en runda inom Malmö med nu ikväll, fick hämta lilla mamma som har blivit gipsad, efter att ha gott med en fraktur på båtbenet (för er som ej vet vilket ben jag talar om så är det i handen nära tummen) i över två månader. Hon var inne och röntgade handen då hon ramlade på mopeden, men det visade ingen fraktur just då. Det roliga är att jag som kollar ganska mycket på serien "Sjukhuset" (kalla mig nörd, vill höra det!), sa till mamma redan då att om du har en fraktur på båtbenet så kan det vara så att den syns inte direkt efter man har skadat sig, utan inte förrän efter några dagar, så det kan vara brutet iaf. Men personalen på vårdcentralen har hela tiden sagt att det bara är en kraftig stukning, men vem litar på dom egentligen? Dom sa till mig när jag hade ansträgningastma att "alla blir andfådda när dom springer", sen visade det sig att jag har det, efter några tester som gjordes. Så imorgon ska jag antagligen skjutsa mamma in till MAS, där hon ska få reda på om det behövs opereras eller ej...  

Nu ska jag dricka en kopp te och ta det lugnt, är faktiskt lite trött :)

Men först några bilder på vad jag har spenderat mina pengar på idag!






Mina nya oranga fotbollsskor, tänkte de skulle passa bra med våra röda strumpor :D haha!



Sjukt bra bild, not! Men iaf, den nya kjolen och det nya linnet! =)

Kommentarer
Postat av: Rubarth#23

Vadå får man lov att kalla dig nörd bara så där ang sjukhusettittandet? då tar jag tillfället i akt, att säga.. att jag tycker du är.. söt :)

2009-01-27 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0