Nu känns det underbart!

Har nyss kommit hem ifrån bokskogen, imorse när jag vaknade och såg det tråkiga vädret ute så ville jag inte bege mig iväg till skogen. Men jag hade lovat mig själv att göra det, så vid 10:30 tiden var jag på plats, och det blev en jogging tur i skogen, plus lite intervall träning för konditionens skull. Sedan gick jag in i gymmet, där det fanns en del 60 + are inne som trodde dom ägde stället. Tränade främst magen, för det behövs mest =) eller nä armarna behövs nog mest, så dom tränade jag med. Nu känns det jätteskönt iaf =)

Igår kväll läste jag 40 sidor i Stieg L boken ""Luftslottet som sprängdes", kunde inte sluta läsa, men vid 01:00 la jag ifrån mig boken. Nu ska jag städa, och sedan kanske börja plugga, och efter det ska jag lägga mig i soffan med pappas duntäcke och läsa om Lisbeth Salanders öde!




På ett sätt vill jag läsa den eftersom jag vill veta vad som händer, men samtidigt så vill jag inte att den ska ta slut


Kommentarer
Postat av: the ssss.

din bokmal!! :)

2009-01-23 @ 13:14:30
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lisbeth Salander =) Snart kommer filmen.

2009-01-24 @ 11:35:04
URL: http://johannadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0