Slagt again!

Gårdagen var hur lång som helst, steg upp vid halv tio tiden, vilket är tidigt för att vara en lördag. Stack till Nova med mamma och syrran, där det blev en hel del shopping. Nya linnen och tröjor, ett par skor (höga som bara den), smycke och en Mineral foundation från Loréal! Den var verkligen jättebra, har på mig den just nu... Så nu hoppas jag på en hudförbättring =)

Efter lite "förfest" hemma hos mig (vi drack och tittade på Barcelona), så bar det av till Slagt! En lång och rolig kväll :)
Vi stannade tills de började spela Idol-Kevin, då stack vi hem! Gick och la mig vid 6 tiden imorse, så nu e jag ganska trött... Men men här kommer lite bilder =)



Nytt linne och nya skor! :) Ful bild dock :D



Close up, dålig kvalle!




Söta Sandra =)



Yey, fest =P haha




 


Kommentarer
Postat av: christel

glömde säga att jag gilla ditt linne. har ett i svart själv :P det är jättefint! :D

2009-01-26 @ 20:38:52
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0