Åh vilken helg att se fram emot!

Jag ska jobba fre, lör och söndag kväll, snacka om inget liv! Men behöver ju verkligen pengarna =) Nu är man ju helt ägare till min lilla bil, och hyran till pappa är betald =) Det går inte att klicka bort den kursiva knappen =S Störigt!

Känner mig himla trött idag, precis som om jag inte sovit på 3 dagar. Tänkte därför ta en liten snabb lur nu. Ikväll blir det kanske Malmö FF, får se om vi e på humör! Här kommer en bild från Kroatien, jag vill ha softa dagar vid poolen tillbaka!


Farligt nära att förlora vadet igår, men jag klarade det. Jag ska vara nykter till den 20/8!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med dit val, C! =)

2009-07-30 @ 23:06:03
Postat av: ´christoffer

är du i ärlighetens namn någonsin riktigt nykter ? :)

2009-08-01 @ 03:13:48
Postat av: christel

varför just den 20:e? :P

2009-08-02 @ 00:44:00
URL: http://christelmua.blogg.se/
Postat av: Johanna

asså caroline, får man fråga varför du inte ska dricka förrän den 20e? vad är det om lixom? :P

2009-08-16 @ 20:52:52
URL: http://20mars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0