MFF & Telia!

De sista timmarna av gårdagen spenderades på Swedbank Stadion för att se på MFF:s som med sitt lysande spel trots allt inte kunde besegra AIK. Malmö spelade helt klart bäst, det tyckte nog även dom två idioterna som stod framför mig på ståplats. Jag såg direkt att dom var AIK:are trots att dom hade neutrala kläder. Den ena hade Marc Jacobs glasögon, och den andra hade ett sånt fult halsband av typ läder. BLÄ! 


Imorse när jag vaknade och tittade på mobilen stod det "SIM-inaktivt" (tack till N och J som hjälpt mig =). Kom på att från och med idag har jag ju Telia =) Kom även på att mitt nya SIM-kort ligger på grönfinksgränd 6, så får väl sticka in där innan jag börjar jobb kl 13. Nu ska jag bara slöa fram tills jobb! Tre kvällar i rad väntar =(
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Coach

Varför sa du inte att vi hade gnagare på vår läktare :D

2009-07-31 @ 15:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0