Gille!

Just nu känns det som man behöver en helg till direkt så man kan vila upp sig lite. Denna helgen har varit ganska slitsam, men såklart även rolig :) Det började med möllan i fredags, då Tom blev uppraggad av Ricky! Sjukt roligt :) Dagen efter mådde man ändå ganska bra, fick köra lilla mamma till UMAS, hon hade fått inflammation i såret på sin arm.
 
Vid 15 tiden bar det av till Ale stenar med Johanna och Nick! Först blev det ett stopp i Ystad och sedan vidare till Kåseberga. Vi tittade inte speciellt mycket på stenarna, vi tyckte mer om korna som var där :) När vi skulle handla glass så fick man lära sig att 88:an var en "Nasse" glass (precis som i mitt gamla lunarnamn "Blondemissnasse"). Bokstaven H är den 8:onde bokstaven i alfabetet och HH vet vi väl alla vad det betyder. Jag gillar iaf 88:an =)

Igår kväll bar det av mot Vickelvägen, och förfest med Tom, Markus, Sara och Nick. Sedan utgång där vi mötte upp "Jo" och Sara :) En helt klart rolig kväll! 

Nu är jag ganska trött, men ska ändå ut och springa en runda nu ikväll, sedan ska jag sova för imorgon är det "den roliga måndagen". DUBBLA PASS!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0