Jobb, roadtrip och en liten historia...

Dagen har spenderats i Svedala, har haft fullt upp på jobb idag, dagen gick verkligen jättefort. När jag kom hem däckade jag i sängen, somnade nästan en timme, det var underbart! Nu är man ledig i tre dagar :)


Ikväll har Sandra och jag utforskat Skåne. Eller ja, det hela började med att vi skulle åka runt till lite konstiga byar och gå lite i var by (få motion). Dessvärre blev det första stoppet i Lund, där vi tog en stor chai på E-house. Sedan körde vi mot Lomma, men vi kom inte dit :S Vi bestämde oss för att köra till kyrkogården istället. När vi nästan stod och grät båda två, så hoppade vi in i bilen igen, och nu gick färden mot Genarp (Ginnarp). Tro det eller ej men vi körde vilse i Genarp, bland alla villor.


Har nästan precis kommit hem från färden som var supertrevlig :) Vi får göra om det snart igen, men då tycker jag att vi
siktar in oss på Österlen eller mot Helsingborg :D


Har bara bild från första stoppet, DIN-X i Klågge :P


"Hur sätter man fast den så att den pumpar ut av sig själv?" :D hihi!



Det var en gång en kvinna som spelade golf, men rundan gick inte speciellt bra. När hon kom in till golfklubben igen, frågade en gentleman "Hur gick rundan idag?". Kvinnan svarade "Det gick inte så bra, jag blev stucken av en geting mellan första och andra hålet." Mannen svarade "oh ajdå, där har ju plåstret så svårt att fästa med".

Försök nu att sova :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0