My bloody valentine 3D!

Jag blundade under halva filmen skulle jag tippa, och tog armarna för huvudet precis som den jävla maskmannen skulle slå mig. Trodde jag skulle drömma om "maskmannen" i natt, men icke! Igår när jag kom hem efter biobesöket så var dörren såklart låst, och lampan där ute var inte tänd, så jag fick leta upp mina nycklar, försöka hitta nyckelhålet, och sedan öppna dörren. Detta tog säkert en hel minut kändes det som, man var ju lite rädd att maskmannen skulle komma bakom ryggen, eller varför inte stå inne i huset så när jag väl öppnat dörren smäller han sin lie rakt genom min käke. Usch fy! Tur att det är långt kvar till alla hjärtans dag!





Kommentarer
Postat av: christoffer

hej hej , är den filmen sådär läskig?

trodde jag verkligen inte haha..men du har alltid varit en liten räddhare

2009-06-23 @ 08:08:51
URL: http://chrissesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0