Nu har jag börjat...

I förmiddags blev det 7 km i skogen, och om det inte hade varit för att jag käkade jordgubbsfil till frukost så hade nog allt varit bra. Men efter 6 km började jag må lite illa, för lite dricka och för nära inpå frukosten var nog bidragande faktorer. Annars så gick det bra, lyssnade på mix megapol, men när det blev för mycket reklam där så ändrade jag till NRJ. Skönt att ha musiken på så att man slipper höra sig själv flåsa =) Tänkte först att jag skulle ta milen direkt, men tror jag ska lugna mig lite med det, man får ju börja lite lätt och sen öka. Det blir kanske en runda imorgon med =D

Ikväll har jag jobbat och det gick bra, jag kunde till och med sluta i tid =) Fick lönebeskedet idag med och blev verkligen positivt överraskad =)

Imorgon ska jag sola och bada om vädret tillåter, annars får vi se vad som händer... Nu ska jag sova, mina ben är trötta!

Kommentarer
Postat av: chrille

kul att höra att du tjänar mklt kulor, hahahha jordgubbsfilo, då färgade du nästan löpslingan röd, bluääärk :)

2009-06-26 @ 15:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0