Pollenallergi...

Idag har mitt högra öga kliat konstant. Tråkigt som fan, så imorgon ska jag bege mig till apoteket och köpa ögondroppar, och hoppas på att det hjälper. Har varit iväg en runda med världens bästa Sandra idag, vi var på jägerso. Dom hade 50-70% rabatt på guldfynd, så jag hittade såklart två jättefina halsband :) Jag åkte egentligen dit för att handla träningskläder/fritidskläder. På stadium hittade jag ett par svarta joggingbyxor, med stora muddar ner till, och en rosa långärmad zip tröja.

Efter Sverige matchen begav vi oss till bokskogen, där vi gick en liten runda, och tog massa skumma kort... Pinsamt egentligen men va fan, man lever ju bara en gång eller hur va de? (jag använde såklart mina nya träningskläder) 


Eh stark?


Folk trodde att Sandra var min ledsagare...



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0