Tandhygienisten

Har jobbat hela helgen plus idag måndag, så är ganska mör. Igår krossade vi Skabersjö med 5-0 och det satt riktigt fint!

Efter jobb idag stack jag till folktandvården i Bara. Fick en ny tandhygienist som verkligen var jättebra. En utländsk tjej som var hur trevlig som helst, och vi snackade som om jag hade haft henne hela mitt liv. Har ganska ont i truten nu, eftersom just idag fungerade inte den tekniska utrustningen så bra, vilket innebar att jag fick ha den här stora saken i munnen tre gånger på ena sidan innan det blev en bild. Undersökningen tog 20 minuter, och jag betalar typ 40 kr i månaden för det i 1,5 år, innan jag får en tid. 40 * 18 är enkel matematik (om man har sin mobil i närheten), och det blir 720 kr. 720 kr för en undersökning som tar 20 minuter? Är det värt det? 
 Hon tyckte iaf att jag hade bra tänder

Vad kan man säga mer om dagen då, ganska mycket funderande fram och tillbaka som vanligt... Vad vill jag? Vad känner jag? Blir galen på mig själv...



Känner att det är dags för en kopp te, och sen blir det nog sängen för min del...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0