Tjejkväll i Villie!

Idag har man förutom att jobbat, träffat mina gamla klasskamrater från Lund, (Johanna, Erica, Elin plus Ida) :) Skulle egentligen sovit över hos Elin, men kände att jag behövde komma hem, eftersom jag inte varit hemma idag knappt, plus att man ska jobba imorgon. Vi var först på Nova. Elin och Ida shoppade nog mest, jag och Johanna sparade våra kronor =) Sedan stack vi till Skurup där vi shoppade loss på Coop extra, massa frukt och bär (banan, äpple, jordgubbar, melon, vindruvor, nektariner, apelsin), och när vi kom hem till lilla Elin i Villie tittade vi först lite på hennes hästar, men sedan satte vi igång med att göra världens godaste fruktsallad =) Elin vispade grädde och för att citera henne "Den blev helt hård, det gick helt fort"  =) Samtidigt som vi åt vår otroligt goda fruktsallad, så tittade vi på allsång på skansen med Elins föräldrar =) Mycket trevligt! Sedan fortsatte vi Tv-tittandet på Elins rum där vi följde fotbollen och snackade en massa SKIT (bokstavligt talat) haha! Tack för en rolig eftermiddag och kväll, hoppas det sker fler gånger i sommar!! =)

Ah nu e jag trött! Godnatt! =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

var i helsike ligger villie ?



vart ska du joba imorgon ?

2009-06-24 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0