Fiskhatt och Barcelona!

Dagen har varit händelserik, det började med att jag stack och hämtade mamma vid 12 tiden. Vi åkte sedan till det nya ÖB vid Toftanäs. När vi hade varit i affären i cirka 5 minuter inträffar något som får mig och mamma till skrattanfall.
 
Det var en äldre man (55+) som kastar sin solhatt/fiskhatt på mamma. Hon ser i ögonvrån hur mannen tar av sig hatten från huvudet, och kastar den rakt på henne. Samtidigt säger han "Heeej", och mamma som fortfarande var i chock, svarar tillbaka lite osäkert "Hej?" (tankarna går i mammas huvud, vem är den här människan, känner jag honom, vet jag vem det är?)  Mannen kommer närmre mamma och upptäcker att det inte är den person som han trodde det var. Han tar henne i handen  är alldeles röd i hela huvudet (och då menar jag verkligen hela huvudet), "ohh förlåt förlåt". Mamma har redan börjat skratta men svarar "Det är ingen fara, men det var ganska roligt" . Sedan var det ett helvete att sluta skratta, de som inte såg händelsen trodde nog att jag och mamma kom direkt från Sankt Lars. Mannen lämnade butiken direkt, undra om han har berättat händelsen för någon :)



Jag har köpt nya gardiner till mitt rum idag, och så här fint blev det :)





Dagens outfit!


Min nya tröja från Cubus :)


Gladiatorskor är mycket bekväma!



Dagens bästa!

Ligan, cupen och nu CL, Barcelona är helt klart bäst, och Messi borde bli vald till världens bästa spelare =)

 




Dagens sämsta!

Göran försöker lura en på pengar, 1750 kr för att spela i KGIF? Nä jag tror inte det!!


Har ingen bild på KGIF:s Kassör, så fick ta en annan Göran.


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, vilken underbar hatt-historia!!! asgarv!!

2009-05-28 @ 16:19:16
URL: http://20mars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0