En dag kvar..

Imorgon är sista arbetsdagen, sen är jag ledig i två långa härliga dagar :) Det blev en snabb runda till skogen ikväll med pappa, gick snabbt så man fick lite motion i alla fall.
Pratade med Johanna ikväll på msn, och kom på att jag saknar klassen från skolan, så många bra människor där går :) Om två år kommer det finnas hur många bra arbetsterapeuter som helst, det är en sak som är säker! Jag hoppas i alla fall att vi kan ses snart, hade varit kul!

Pappa ska åka och fiska nu i två dagar, så man har huset för sig själv, party party, haha eller inte =P

Klockan rusar iväg, ska borsta tänderna, smörja in mig med L'Oreals fuktighetskräm och tillslut ska jag läsa ett kapitel i Marley and me, sen lär jag somna :D

Don't stop living!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe jaa.. vi kommer rocka fett som arbetsterapeuter!! höhö

c ya! puss

2009-05-25 @ 13:54:53
URL: http://20mars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0