En mycket fin morsdag!

Dagen började med en mysig promenad med Max, han har varit här hela helgen så att mamma kunde få lite semester från honom :) Det har varit roligt faktiskt, även om han e jobbig ibland :)

Här åker han bil =)







Det blev vinst idag i seriefinalen mot Staffanstorp med hela 4-0. Vi var bäst helt enkelt tjejer =)

Nu ikväll har jag varit hos mamma, det är ju trots allt morsdag idag :) Hon fick lite nya blommor till sin trädgård, hoppas hon blev glad :) När vi hade ätit och fikat upptäckte Johanna att en bålgeting hade tagit sig in i huset. Vi la nog ner nästan en timme på att döda den. Efter mycket skrik lyckades mamma tillslut göra finito på den. Jag filma en del av jakten, ska se om jag kan lägga upp den senare :) Den var riktigt stor!

Nu är det snart dags att lägga sig, imorgon blir det jobb gånger två! =(

Kommentarer
Postat av: mammsen

Tack för en fin mors dag och tack för blommorna:) Klart jag blev jätte glad. Kramiz

2009-05-31 @ 23:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0