Frissa och misshandel av bok!

Eftersom mamma har armen i gips fortfarande var jag tvungen att gå till en salong och klippa mig, och jag blev himla nöjd =) Hon fixade till det och gav mig tips på hur man kunde sätta upp håret om man skulle ut :) Nästa gång skulle hon lära mig någon ny grej, så lär gå dit snart igen :) hehe!
För övrigt har jag jobbat idag 7-15:30, är ganska trött nu, kom inte till säng igår efter jobbet, låg vaken i timmar... Var ganska seg imorse med, men imorgon hoppas jag på en bättre morgon :)
Här kommer lite bilder efter besöker hos frisören, gick inte att ladda upp bilden på uppsättningen =(


Sneluggen is back!




Mamma har fått låna mina Steig Larsson böcker, och så här ser ena ut idag =(


Boken låg på plattan, och av misstag hade plattan satts på, detta blev resultatet... hehe :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

csn kommer den 25e... :P



sjukt snyggt hår!! :D



asså, så som din mamma gjort med boken, vill hon göra det igen kan hon få låna min jäkla kielhofner-bok!! :O



kramar

2009-05-09 @ 23:58:05
URL: http://20mars.blogspot.com
Postat av: Johanna

Klart vi MÅSTE ses snart, var evigheter sen!!

Får kolla me de andra båda töserna när de kan...

Vi får höras snart å bestämma, har redan gått alldeles för lång tid, haha :S

Snart sommar också, då har man tid! :)

Kram

2009-05-10 @ 21:52:33
URL: http://20mars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0