GI-metod light

Jaha då har man nyss kommit hem från jobb, är ganska trött men om två timmar börjar nästa arbete, jippi! Jag som redan har halsbränna... Ska snart käka grillade kycklingspett med sallad, du vet GI-metoden måste följas ibland :)

Ingen fotbollsträning för mig denna vecka eftersom "idisarna" väljer att ställa in träning på onsdag (bara för att jag inte kan idag). Men men, får väl träna lite på egen hand, hålla kroppen i trim =P

Men nu ska jag käka, duscha, vila och jobba!

Dance with me, put your hands on me

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ey, vi kan inte anpassa träningarna efter dig haha :P Kan ju hända att de blir träning på onsdag om Jimmy är mjuk som han brukar :P

2009-05-18 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0