Horses!

Dagen började kanske inte så bra då man vaknade redan halv sju, men somnade om snabbt igen tror jag =P
Vaknade igen vid 11 tiden, lagom utvilad :) Kändes underbart faktiskt även om jag hade missat hela förmiddagen. Kommer inte ihåg senast jag sov så länge...
Efter många om och med stack jag och syrran till morsan vid 13 tiden. Mamma var ute med Max när vi kom så under tiden klappade vi hästarna som står i hagen mitt emot mammas hus, dom är jättefina, men stora så man blir lite skraj när dom kommer för nära... 
Sedan stack vi till Center Syd där vi gick i några timmar, till klockan blev 18 sen var vi tvugna att åka hem eftersom jag skulle träna klockan 19... Nu är jag svintrött igen, och en ny arbetsdag väntar imorgon, men vet ni vad? Jag slutar 13:30 :) 

För alla hästlovers kommer här lite bilder från dagens matning! Och visst ser jag ut som en hästtjej? Fast jag typ aldrig suttit på hästryggen =)


Farligt nära foderluckan...


Världens goaste syrra vågar till och med krama hästen :D


så fin den är =)



Nu är det dags för bingen! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fin häst! :D

Hehe, du får komma å rida på min häst i sommar :P

Vad sägs om fika/lunch i Lund på fredag vid halv ett typ?

Kramar

2009-05-12 @ 10:26:17
URL: http://20mars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0