Johanna Montana!

Äntligen har min söta rara älskade syster tagit av sig peruken, no more Johanna Montana, kolla så bra hon passar i sitt korta snygga hår!


Visst är hon snygg i sin nya frissa :)

Vaknade sent idag, men inte så konstigt kom inte hem förrän vid 2 igår, var hos johanna på vinkväll, själv drack man en cider och en supergod drink... Spelade fotboll igår mot Rosengård, och vi vann med 9-3 :) Något som inte är lika kul är att jag har dobbarna kvar på mitt lår efter att en spelare var uppe och klättrade där igår. Jaha vad händer ikväll då? Jag är sugen på att gå ut, men verkar inte som någon annan är det direkt... Sara möjligtvis men hon ska ju på 20-års fest först, så får se hur det blir...
Vi ses kanske tonight!

Kommentarer
Postat av: sandra

super söt :) hihi!

2009-05-16 @ 17:53:35
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skitsnyggt ju!! :D

2009-05-17 @ 18:03:06
URL: http://20mars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0