Lissan er bedre än Gronan!

Vaknade tio idag lagom utvilad =) Ska snart sticka till skogen och springa en runda och göra några sit-ups, mamma ska gå med hunden, sen blir det nog en kopp kaffe efteråt =) Ikväll blir det jobb, men börjar inte förrän 15, så hade tänkt att antigen sola eller sticka och köpa ett par skor =P Blir billigast att lägga sig på soldäcket, hmm får se vad det blir...

Igår var jag så himla trött, när jag körde till posten höll jag på att somna, när jag öppnade ögonen låg jag över mittlinjen, sjukt läskigt. Dum som jag var körde jag vidare och det hände fler än en gång, hade solen i ögonen med så blev trött av det tror jag. Hemvägen var lättare, var nog så trött så att jag blev pigg istället :)

Jag vill till Liseberg i sommar, vill du?

Dagens wig!
(Den bjuder jag på)

Olga!



Be on fire!

Kommentarer
Postat av: christel

jag vill :D

2009-05-19 @ 12:32:23
URL: http://christelmua.blogg.se/
Postat av: nic

haha sjukt kul! like it alot! like the hair!

2009-05-24 @ 19:09:36
URL: http://nherslow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0