1 Maj

Var ganska trött när jag vaknade imorse, kändes som jag var lite bakis, men var nog bara trött. Tog skogen hållet till jobb, tänkte att det nog var bäst =P Jobbade till halv två och stressade under nästan hela dagen kändes det som, tråkigt! När jag kom hem kasta jag mig i soffan, tittade lite på Tzatziki morsan och polisen som gick på tv, men somnade ganska snabbt. Vaknade vid 4, och sen dess har jag inte gjort speciellt mycket, sjungit singstar med syrran, åkt till mamma och gått en runda, tittat på tv och nu ligger jag här och ska läsa lite i Marley and me. Känner mig trött så orkar nog inte läsa speciellt mycket. Imorgon ska jag sova lite längre, sen ska jag träna lite, tar nog en runda i skogen på förmiddagen, sen blir det förfest hos Sara och sen utgång, får se var det bär...

Listen to your heart, when he's calling for you
Listen to your heart, there's nothing else you can do
I don't know where you're going, and I don't know why
But listen to your heart, before you tell him goodbye


Kommentarer
Postat av: nic

Marley and Me; det är om hunden right? :P

2009-05-02 @ 20:41:22
URL: http://nherslow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0