Fly on the wings of...? =D

Helgen har gått bra, skönt att vara tillbaka på jobb igen med alla trevliga arbetskamrater :) Har jobbat idag med till halv två och likadant blir det imorgon. Måste hinna med att besöka arbetsförmedlingen med, annars får man väl ett hotbrev i lådan inom kort. Först måste jag hitta mina betyg, var fan har man lagt dom? På onsdag är jag ledig, då ska jag packa, för på torsdag sticker vi till Barcelona! Fanny är där redan, och det var inte speciellt varmt, men bättre än Sverige iaf... =)


Har aldrig gillat att flyga, det vet ni som har åkt på semester med mig. Så därför blir det en stark grogg innan vi stiger på planet på torsdag :) Vätskekontroll i Paris också, eftersom vi ska mellanlanda där, så då borde jag klara mig =) Vi ska åka med AIR France, ganska osäkert! Micke berättade att det var samma bolag som hade ett plan som bara försvann i havet någonstans =( Alltid när jag är uppe i luften så tänker jag, kan vi inte bara landa här och åka bil resten av resan, men som sagt med lite alkohol i kroppen kanske det kommer bli kalaskul att flyga =D

Nu ska jag hälpa mamma med maten, hon och Max är här ikväll =) Roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0