Hot fuss

Fredag idag, härligt! Vad händer ikväll? Har nyss käkat tacos med pappa och syrran, mycket gott! Drack en 7,0 cider till maten så att det var lättare att få ner käket =P Värmer upp inför festen imorgon, lagfest! Vi ska fira att vi vunnit serien 2009!! Just det vi ska först spela årets sista seriematch mot Vellinge =) Hoppas min första cykelspark kommer då :D Blir väl att man tittar på idol ikväll med pappa och syrran =) Nu ska jag besöka lite hemsidor och klicka hem lite saker, ska vara lite mer Evelina, impulsiv! 

Kommentarer
Postat av: Evelina

INDEED

Jag väntar spänt på nästa vecka, när jag får två CD-skivor i brevlådan :-)

2009-10-03 @ 12:24:21
URL: http://evelinasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0