Margareta Ankarström

Igår klockan 22:48 hade jag precis slumrat till då Dolt nummer ringer på min mobil, jag sätter mig upp i sängen och tänker att det måste vara någon jag känner eftersom klockan var så pass mycket annars brukar jag inte svara om det är dolt nummer. Efter några sekunders tvekande svarar jag "Hej det e Caroline". I andra luren hör jag en obekant röst som säger "Hej, mitt namn är Margareta Ankarström, äntligen fick jag tag i dig". Jag blev helt ställd och svarar "Jaha..?".  Sedan fortsätter tanten "Du har ringt mig hur många gånger som helst, senast igår var det 11 samtal ifrån dig, kan du sluta ringa mig hela tiden." Jag blev ännu mer ställd och visste inte vad jag skulle svara så jag drog till med "Från mig???"  Som tur är kan inte mamma hålla skrattet tillbaka och brister ut i garv, och i bakgrunden hör jag även syrran. Det är sånt här som förgyller vardagen! =)



Ikväll blir det chill imorgon kör vi på stort!


Kommentarer
Postat av: mammsen

hihi..... sikken mamma du har

2009-10-30 @ 19:49:24
Postat av: sandra

HAHAHAHAHA :D SÅ BALLT... jag älskar dom!!!

2009-10-30 @ 20:17:10
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: Johanna

ASG

XD

2009-10-31 @ 00:37:26
URL: http://20mars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0