Saknar Juan

Alarmet ringde 8:15 och en timme senare var jag och pappa igång med träningen =) Vid lunchtid stack jag, pappa och syrran till NOVA, och efter några timmar där var jag en tunika, en kofta, ett par tights, och en skiva rikare :) Ikväll har jag jobbat som ledsagare, mycket trevligt måste jag säga :) Denna gången fick de andra se min vita kropp då även jag valde att bada! Imorgon ska jag jobba i HT, nice! I helgen blir det fest, och lite mer fest!!!




Provade min nya ögonskugga, vad tycks?


Muy bueno!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra att de fick se din kropp...

exploatering av sig själv. hm..



2009-10-30 @ 19:00:03
Postat av: Caroline

Hm.. kanske ska skriva vem det är ifrån... Vet att du hade velat se, men det får du inte!

2009-11-04 @ 20:03:35
Postat av: christel

fin skugga :D

2009-11-08 @ 18:09:46
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0