SMS

Igår när precis hade lagt mig fick jag ett sms av min underbara mor :)

"Janne har extremt  torra ben. Så därför han handlat på apoteket idag. Både special dusch kräm och en salva med extra mycket fett för torra ben och en annan salva att använda när den andra är slut."

Två sekunder senare

"Apoteket är rätt bra... När man har torra ben faktiskt."

(Obs! Lägg märke till särskrivningen, extremt störigt!! Men sen har ju mamma en mobil från 1800-talet)


Min första tanke var "Va fan är hon full eller, inte likt henne på en tisdagskväll". Jag ringde upp henne direkt, och hann bara säga "Va faan..." Då började hon asgarva!


:)


Dagen har gått extremt fort! Har hunnit med en sväng till Ikea, en sväng till Trelleborg för att mamma skulle vaccinera sig mot grissjukan och sen skulle jag ha tränat, men det har jag inte hunnit än... Får ta tag i det snart =)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Älskar särskrivning.

En fåga, har din mamma inte något kommatecken "," på sin mobil? Hehe

2009-10-15 @ 00:00:21
URL: http://evelinasoderberg.blogg.se/
Postat av: sandra

jag däremot hatar särskrivning, haha.. finns ju knappt något värre :). Eller hur, KOMMATAECKEN hoppa upp på pinnarna, upp på pinnarna - Plötsigt i Vinslöv :D

2009-10-15 @ 01:34:08
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: J

Ehh... ursäkta... jag har också fått CD:n med internet, och kan därför surfa och läsa vad som skrivs om mina ben!!!

2009-10-15 @ 15:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0