Träning och AF

Idag har jag varit ganska flitig :) Dagen började med att någon slickade mig i örat klockan 07:30! Max ville såklart inte somna om, så det var lika bra att dra på sig ett par mjukis och slänga på sig vinterjackan och bege sig ut i kylan. Var hemma igen strax efter åtta, så bestämde mig för att försöka somna om. Efter en kvart skällde och morrade Max på nedanvåningen, steg upp ännu en gång och tog med hunden upp i min säng :) Gosigt värre! Max är inte som alla andra hundar, han vill såklart ha huvudet på huvudkudden och kroppen under täcket.


Sötnos :)


Vid 12 tiden stack jag och pappa till bokskogen, det blev först en runda i skogen och sen ett pass i gymmet :) En snabb dusch och sen iväg till Arbetsförmedlingen (som om dom kommer ge mig något jobb?) Hoppas jag får det på sturup!! :)


Igår var jag, mamma, syrran och hennes pojkvän på bio och såg Flickan som lekte med elden. Måste säga att Micke N och Noomi är bra skådespelare och även Roberto var över förväntan. Så jag ger den 4 av 5 C :D Tyckte dock att den första filmen var lite bättre :D

En avslutningsbild på... GISSA!!  :D

















En blöt Max på språng! :D









Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaa vilket inlägg C! :P

2009-10-12 @ 18:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0